perjantai 22. helmikuuta 2013

niin hauras kun viljaa...

Laiska bloggaaja ilmoittautuu (taas...) Kuitenkii ny on teillekkii sit kuvii ja tämmöstä, ylempi kuva on wanhojen tansseista, ku lukiolaiset tanssi meille ja aaaaah niitä pukuja, I LOVE IT !

 Mun musabisnekset menee aika hyvin, jos nii voi ees sanoa, koska H&S:n bändipaijat, valmistu tänään, mut en saanu niistä kuvaa ku toinen (Heikin kappale) lähti heti valmistuttuaan maailmalle, no ei Outokumpuun asti vaan ja kyl se tulee sieltä viikonlopun aikana takasin. 

Biisejäki on suunniteilla aika kivasti, ja tyypit on meitä jo vähän hoputtanu et ois kiva kuulla meitä räppäämässäki, mut ei hätää tyypit kyl te viellä saatte kuulla ja paljon saatteki, ehkä jopa kyllästymiseen asti, no ei eihän meihin voi kyllästyy.

Tuo joki höyryää aina välillä ja se on oikeesti ihan hirveen hieno, joten mä oon halunnu siitä kuvia jo kuinka kauan ja ku Tonin kaa mentiin juhlii meijän puolvuotis-päivää viime viikon perjantaina nappasin siitä sitten kuvia, ne jäiki sitten sen illlan ainoiks kuviks.




 Maanataina meillä oli sitten taksvärkki, mie olin sitten ihan vaa kotona ja siivoileín ja luin hissaa ja join kahvia pitkästä aikaa ja ai että se on kyl hyvää. Tein sitten kans kasvonaamion ku päätin hemmotella itteeni ja ai että oli ihanan pehmee ja puhtaan tuntune iho sen jälkeen.


Sit loppuun viel mun ja Sallan yhteisestä harrastuksesta kuvia, eli ollaan aikamoisia penkkiurheilijoita, ku mennään kattomaan Tonin ja niitten joukkueen harkkoja ja syyän siellä yleensä jotain mättöö, mut kuitenki me aina kävellään sinne ja takasin. Siellä sit on perus se että mä kuvailen kaiken näköstä esimerkiks kenkiä, mun puhelinta ja tietty niitä pelaajia, mut onneks siinä kans oppii ja saa kans hyvii kuvii.


2 kommenttia :

  1. laita videoo siitä ku räppäätte !!! haluun kuulla.

    -meri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no musiikkivideo tulee sit tubeen, ja linkkaan sen sit tänne kans, kuha saahan se valmiiks. =)

      Poista

Mitä mieltäsi painaa?