tiistai 5. helmikuuta 2013

kun elämässä kaiken menettää, silloin vapaus on ainut mitä käteen jää,

Ouuuuuu,, jääny vähä tuo postailu, mut kyl mie hengis oon.

Viime launataina nuo miun pikkuset raahas mut Cosmikkiin ja olivat sitte järkänny mulle syndet sinne. Mie luulen et oon vähä  blondi ku en tajunnu et mennään sinnee ku Heikki ja Kaisa vei mut cosmikille ja Noora ja Erja oottelli siinä eessä ja Joose ja Toniki oli viemäs mua sinne. Mie sitten vähä taisin kiljuukkin kun mulle paljastettiin, mut oikeesti mun parhaat synttärit IKINÄ!











Sit viel loppuun HeiKKi&SiMo:n promokuviii, ja se mikä H&S on selvii tulevaisuudessa!




With love,
Pihla

2 kommenttia :

  1. oot ihan sairaan nätti !!!!! <3<3 oisinpa yhtä kaunis ku sä...

    ja anteeks mut onks toi ekas kuvas sun kaa tyttö vai poika..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos, =)
      ja se on Heidi, mut se on sen verran äijä, et mie sanon sitä Heikiks. Mut siis Heidi on tyttö.

      Poista

Mitä mieltäsi painaa?