perjantai 8. helmikuuta 2013

kun se kuume on vallannut kaikki muut, miks juuri mun mieli heiluu kun metsän puut


minnuuu ärayttää ku en postaa enää nii usein ku joskus, mut oikeestaan nyt mulla on paljon enemmän intoo postata ja kuvata ja postauksistaki tulee laadukkaampia, toisin ku sillon ku mä postasin jokapäivä, ja melkee yhessäkää postauksessa ei ollu kuvia.

Mie tein torstaina my dayn kuvina, mut arvatkaas jaksoinko postata, kun olin kotona vasta ysin aikaan.

kattokaa ny kuinka söpö tuo jätkä on <3

Mut nyt oon Helsingis ja pidetään huomenna mun synttäreitä, nää on sit jo toiset syndet vaik en viel ees oo neljätoista =) Huomenna saattekin sitten ainaki postauksen ehkä jopa kaks. Ainii baby tulee meille huomenna hoitoon <3

With love,
Pihla

2 kommenttia :

  1. ooo aika hottis toi sun jätkäs :oo

    sun banneri on hienooo millä teit?

    VastaaPoista

Mitä mieltäsi painaa?