sunnuntai 24. helmikuuta 2013

must see - Ilosaarorock 2013












Mie sain synttärilahjaks kahen päivän lipun Ilosaarirockiin, ja oon nyt nii innoissani, että en meinaa pysyy housissani. Oon katellu mitä bändejä Ilosaaressa on kesällä ja oon löytäny neljä jotka mun on pakko päästä kattomaan, sano muut mitä vaan, mä meen nää kolme kattomaan. pistehuutomerkkipilkku.


Haloo Helsinki! on ollu yks mun lempibändeistä jo monta vuotta, mut uuuden levyn myötä se on nousso ihan kärkeen. Kerran oon ollu HH!:n keikalla pari vuotta sitten, se on Heinolassa Jyrää- ilmais festari missä mä olin HH!:ta kattomassa, yksin en varmaa ois menny, mut mun sisko vei mut sinne ja rakastuin... ja irti en oo pääsy.


Disco ensemble on ihan mahtava bändi, tykkään tykkään tykkään. Ekan kerran kuulin YleX:ältä aluks ei ihan iskeny, mut nyt aaah, täydellistä. Haluun nähä miten nää jätkät vetää livenä.


Karri Koira on jotain aivan käsittämätöntä. Siis hyvällä tavalla, tykkään ja taas tämmöne artisti jonka haluun nähä vetämässä livenä, koska uskon että vetää tajuttoman hyvin. 

kuvat on Ilosaarirockin sivuilta, elikkäs http://www.ilosaarirock.fi/2013/

With love,
Pihla

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Mitä mieltäsi painaa?