torstai 23. toukokuuta 2013

mitä ikinä teen sitä saa mä en.



Kaikki junnaa paikoillaan. Kaikki tietää sen tunteen kun haluis tehä jotain melkeinpä ihan millä hinnalla hyvänsä, silti ei pysty pääsemään eteenpäin. Mulla tää liittyy mun suureen unelmaan, joka on oikeesti melkein tapahtumassa. Oon täälläki tainnu puhuu yhestä Räp-duosta nimeltä HeiKKi&SiMo.

Mie oisin ihan valmis vaikka menemään jo studioon. Miulla ois tuhansii biisi ideoita. Silti toinen jarruttaa, ei oo melkein ollenkaan mukana. Tuntuu ku se ei ees haluis olla koko projektis mukana. Aina vedotaan kouluun, mut ei kouluu enää oo ees kunnolla.

Mut sen mä lupaan, että jos tästä duo hommasta ei tuu mitään mä hittovie repäsen ja rupeen tekee soolo matskuu. Koska tää on mun tosi iso unelma.

love, Pihla

4 kommenttia :

  1. sulle sopis vaaleet dipit hiuksii :)

    VastaaPoista
  2. kirjota jo lisää haluun lukee :-D ja voisitko tehä uuen bannerin, toi ei oo nii kiva ku esim sun aiempi.

    ps. kivat finnit näkyy tos banneris kans xD

    VastaaPoista

Mitä mieltäsi painaa?