maanantai 8. huhtikuuta 2013

streetgirl

Innostuin skeittaamisesta suunnilleen kuukaus sitten, sain kaverilta lauan ku se ei sitä tarvinnu. Ulos ei oo viellä päässy skeittaa, (paitsi nää kuvat ottamaan) mutta autotallissa on parasta treenata kun kukaan ei nää. Pääsee sit kesällä näyttämään kuinka "hyväks" oon oppinu.


En tykänny yhtään kun tuon laudaan pohjassa oli "epämääränen örvelö", joten irrottelin dekistä tarraa, mutta kaikki ei kuitenkaa lähteny, joten päätin värittää pohjan hopeiseks ja kirjottaa siihen. Näyttää ehkä vähän laikukkaalta, mut eipä se mitään, ihan kivahan tuo on. (ainakin kivempi ku se epämääränen örvelö)


Tykkään muutenki tosi paljon street tyylistä ja kaikesta muustakin. Ehkä räppäri imago on tähän vaikuttanu, tai sit kun noista tykkään oon ruvennu räppäriks. Niin tai näin hoppari olen ja sellaisena pysyn.



 - love, Pihla

4 kommenttia :

  1. NNiii missä sun 3 kertaaa viikossa postauss???:)

    VastaaPoista
  2. mie oon tosi retu ja pahoillani, koska mulla on postaukset kirjotettuna melkein valmiiks, mut kuvat sit puuttuuki... :)

    VastaaPoista

Mitä mieltäsi painaa?